0
0
0
s2sdefault

Ένα από τα πρώτα μαθήματα για παιδιά που κάνουν το ξεκίνημά τους στη μουσική εκπαίδευση, είναι αυτό των ρυθμικών αξιών του τέταρτου και των δύο ογδόων. Τα παιδιά μέσω της μίμησης μαθαίνουν να ακούν ρυθμικές φράσεις με τέταρτα και όγδοα, να τις αναγνωρίζουν βλέποντάς τες γραμμένες, να τις παίζουν με παλαμάκια ή κάποιο κρουστό όργανο, προφέροντας τον ρυθμό με το στόμα είτε δυνατά είτε εσωτερικά (από μέσα τους). Ξεκινάνε επίσης με τη μουσική γραφή, αφού τους

εξηγήσουμε και κατανοήσουν βήμα -βήμα πώς γράφονται τα τέταρτα και τα όγδοα.

Μέσα από την παρακάτω σειρά μουσικοπαιδαγωγικών βίντεο για παιδιά παρακολουθούμε μια πρόταση, με τη φωνή της Γιώτας Τηγανούρια, με θέμα τη σταδιακή εκμάθηση της μουσικής γραφής και ανάγνωσης, μέσα από το τραγούδι και με βασικό μας όργανο τη φωνή, βασισμένη στις εξής σειρές βιβλίων:

- ''Σολ- μι Ντο -λα διαβάζω, γράφω, ακούω , τραγουδώ: οι βάσεις της θεωρίας του σολφέζ και του ντικτέ μέσα από 100 ελληνικά παραδοσιακά τραγούδια'' από τις       εκδόσεις  Φίλιππος Νάκας. 

 -  ''Μέσα από το τραγούδι, μαθαίνω μουσική γραφή και ανάγνωση'' από τις εκδόσεις Νεφέλη.

- "447 ασκήσεις χτίζουν το μουσικό αλφάβητο" εκδόσεις Φυλάτος 2014

- "35 δίφωνα κομμάτια για παιδική χορωδία βασισμένα σε ελληνικά παιδικά τραγούδια" εκδόσεις Φυλάτος 2014

Τα μουσικά αποσπάσματα είναι από το μουσικό άλμπουμ: - "Τρία Παραμύθια όλο Τραγούδια" εκδόσεις Φυλάτος 2020